Κωνσταντινα Μιχαηλ - Playboy Μαρτιος 1999
















13 σχόλια:

  1. ti na klasei h tzoulia kai h ntouvli ama gyrize afti mia tsoda tha eixe kavlosei oli h gi!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. έχει προσόντα και είναι καυλα. Καργα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. να τη βάλω κάτω να τη ξεσκισω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΝΑ ΤΗΣ ΓΛΥΦΕΙΣ ΤΟ ΜΟΥΝΑΚΙ ΑΤΕΛΙΩΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΗΝ ΓΑΜΑΣ ΣΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΚΑΒΛΑ ΤΡΕΛΗ ΕΙΝΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΩΧ,ΜΕ ΠΙΕΖΕΙ Ο ΚΑΒΑΛΟΣ ΣΤΟ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ ΜΟΥ ! ΘΑ ΤΡΕΛΛΑΝΩ ΣΤΟ ΠΗΔΗΜΑ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΑΠΟΨΕ ΚΑΙ ΘΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΤΗΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΒΛΑ ΘΑ ΞΕΣΙΚΩ ΚΑΙ ΓΩ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΒΥΖΑΡΟΥ ΣΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗ ΧΥΣΩ ΑΤΕΛΕΙΩΤΑ ΜΜΜΜΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΓΙΑ ΤΡΕΛΛΟ ΓΑΜΗΣΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΛΙΟΠΟΥΤΑΝΑΡΑ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τρομερη μουναρα, μαζι της μεγαλωσα και γω!! εχω ριξει κατι χυσιματα για παρτη της....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γνωστή ψωλα η Κωνσταντίνα, την έχω γειτόνισα την έχουν γαμήσει όλοι οι πιτσιρικάδες, γνωστή τεκνατζου. Έχεις γαμήσει τις πούτσες από πιτσιρικάδες αν δει είσαι κάτω των 25 δεν την γαμάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. κάτω τον 25? εγω που ειμαι 37 δηλαδη δεν γαμάω? στα 25 δεν γαμουσα στα 37 δεν γαμαω ε ποτε θα γαμήσω ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή